fuck me pumps

idag;
mattesnack & sånt.. fick mitt lilla g i matte & jag är nöjd :)
kort geo-lektion, surt som vanligt..
sen skulle vi ha svenska snack + film från 1300-1630 o det var jag inte alls inställd på, så vi drog till a6 och sen hem till mig och bakade chokladtårta igen :D i loove it! sen hade jag körlektion, gick väl som det skulle.. när jag skulle boka nya fanns det inte en enda innan 11 juni. hur fan kan man ta in så många elever utan att kunna ge dem den hjälp de behöver? giriga idioter säger jag bara!

åkte till hva, satt & snackade med idioterna där o sen gick hem till adi, hade sååån huvudvärk & nu börjar min visdomstand (heter det så) växa så jag har ont som fasen. oj vad jag klagar..

men jag är glad ändå! imorgon åker jag & tjejorna + jim till lager 157. alltså kommer jag spräcka min budget men jag bryyyyr mig inte längre. har fått ihop pengarna jag behöver & jag behöver en belöning, typ nya skor! :D

&så ska vi till liseberg på fredag. blir nog ett par stycken, roligare så.. hoppas bara på bra väder!

nu ska jag mysa med mami & sen lägga mig, puss godnatt!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0