fuckface!

franska provet gick skit, men jag hade inte förväntat mig något annat... ehhm, öhhh, hmm va typ det enda jag fick ur mig. aja..

åkte med maria ner till stan för att köpa nått till adi. hittade en piké, och efter lite tjafs med personalen fick jag den superbilligt. haha man måste kunna knepen!

varant & philip åkte runt i morsans nya bil, så de körde oss till wayne's där vi träffade linda & även samuel. hur länge sen som helst jag såg honom. snackade med honom om morgondagen & han meddelade att allt är klart med gästlistan osv. perfa!

tog oss en fika & sen körde linda mig till hva där jag träffade adi och c.o. satt med dem en stund, men pallade inte värmen + skoskav så vi åkte ner till kock & bar med lindas mamma & tog några cider på uteserveringen. ja gud va patetiskt det låter men happy hour är min nya bästis, haha. sen plockade mamma upp mig för lite frukostshopping & nu sitter jag här. ska pyssla om mig själv nu, torr som ett russin, slarvigt nagellack & kritblek :/ jag har nog inte fattat att sommaren är här?!



HALLÅ FUCKFACE!!!!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0