här va de tomt..

är jag världens sämsta updater eller?

iallafall, mycket har hänt men jag ska ta det roligaste. i fredags var jag på djursjukhuset, som jag linda & hassan har som fadderföretag. skulle dit o ta lite bilder, intervjua osv. jag hade sån tur att de hade ett kejsarsnitt inbokat, & jag fick se! tre små underbara taxar, visst är de söta?!

      image27 

efter det gick jag på min efterlängtade ansiktsbehandling, finfint.

sen ner till stranden med tjejorna, grillade lite & så sen rullade det in mer folk. tillslut blev det bråk så jag drog mig därifrån hem till bojan & spelade kort.

lördagen var seg, men slutade med grillning. denis klämde ut det trögaste jag hört;

allu: a b c.... fan loo jag kan inte ens alfabetet...
denis: du e sämst!
allu: aa denis som om du kan då eller??!
denis: aaa fan!!! ett två tre fyra..

hahahhaah så trög. o han fattade inte ens vad vi skrattade åt.

söndagen var vi ute hos pappa hela dagen, toki var som ett litet barn när han fick springa runt :)
sen tog vi det lugnt i huskvarna, där jag fick sova inatt också, började halv 1 idag. skolan börjar kännas oseriös nu när vi är lediga var o varannan dag.. jag vill bara få reda på resultatet på nationella.. pirrigt..

nu ska jag plocka lite i rummet, sen duscha & sova gott för mig själv.

nu lovar jag mer uppdatering!

puss!


Kommentarer
postad av: B

fan vad trög loo :P

2008-05-16 @ 11:49:36

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0