i'm spoiled

gårdagen var mycket lyckad. satt hos bojan med lite folk & spelade alias. finns ingen bättre partyhöjare! haha fast det blev inte mycket fest för någon eftersom det var brist på dricka, men förlorarna (emelie lexis & bojan) fick springa runt huset halvnakna så jag & alec hade jävlans kul åt det :D

idag vaknade vi kl. 11, så åkte vi ner till adis pappas nya lya i stan. men jag stod mest ivägen och ingen vågar låta mig bära något så jag promenerade hem hit istället..

idag vet jag inte vad som händer, ska se vad linda vill hitta på innan hon börjar jobba.. jag börjar bli så bortskämd med ledighet nu när jag inte jobbar, men det slår väl tillbaka när jag är fattig nästa månad. men nästa helg jobbar jag min första stängning, alltså till 0130 (men det brukar bli längre) så jag skyller väl på att jag laddat upp mig inför det dehär lediga veckorna..

nu ska jag promenera bort mot linda, puss!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0