like the news everyday, you get pressed

jag är nöjd med min dag, körlektionen gick bra, mysigt i stugan, gick bra att köra med pappa & bäst av allt, jag klarade nationella! ok, hur svårt kan det vara, tänker ni. men ta mig bakifrån om det inte var ett svårt prov. men jag satte det!

träffade jennifer på bussen. det var huuur länge sen som helst jag såg den tjejen, kändes skönt att träffa henne igen. saknar gamla tider när man träffar henne :( men vi bokade date imorgon så förhoppningsvis blir det favorit i repris med alkohol, det behöver jag denna helgen! (usch va hemst det lät.)

nu ska jag ta ett bad, sen prova kläderna jag baxade från marias garderob idag. payback time! ;)

någon mer än jag som tycker amy winehouse är gryyyym?!

image29

tatueringen var ju ingen hit.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0