måste bli guuudis

solen skiner idag igen, och idag igen hoppas jag på att det håller i sig till efter skolan, så jag kan få min fika utomhus :D

ska till skolan och ha administration nu, linda har inte hört av sig så jag antar att hon sover, så jag bussar till skolan.
efter det har vi naturlabb, ååååååh va intressant!!!!!!
sen är det bokredovisning. såg inte filmen igår, den fanns inte att ladda ner. men jag kan den & vi redovisar i grupper så hon hör förhoppningsvis inte när jag redovisar ;)
och sist men inte minst är det coopertestet, jag boobie linda maria & zana ska promenera, yeeeeeeey!
sen vet jag inte vad som händer. sånt man får se!

godmorgon på er iallafall.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0