rädda mig från ekvationer

har suttit och pluggat matte i över sex timmar. helt otroligt! men jag känner mig duktig, och jag kommer ångra mig som fan om jag kuggar på provet och vet att jag slösat bort tiden på onödiga grejer när jag kunde pluggat istället. så nu har jag försökt iallafall, och helvetet fortsätter imorgon!

i onsdags var det ju som alla vet spring inspiration. häftigt att titta på faktiskt. lite skumma kläder, som klänningen som var gjord av sockerbitar och bestick (!). men alla var jätteduktiga iallafall.. efterfesten var en flopp enligt mig men jag var på lite dåligt humör, vet inte varför. tappade bort emelie & boel också :/

igår var vi ute i stugan & mös ett par stycken. käkade o snackade o spelade kort o sånt.. nice nice... kom hem idag vid 1 och har pluggat sen dess. hemskt!

nu ska jag ta en recovering-dusch o sen kör mamma mig till hva för att jag varit så duktig idag :D

& jag är så glaad, vi ska byta bil nästa vecka, förhoppningsvis. det blir nog denhär skönheten:

image21

jag & mamma vill ha den i mörkröd, men philip & varant gillar denhär. blir nog bra vilket som! skönt att slippa den bamsingen vi har nu med 7 säten, när vi bara åker högst 4. så onödig..

imorgon är det hem tidigt, plugga matte & sen jobba. jävlar i mig vad jag är effektiv!!!!!!!

puss på er.

Kommentarer
postad av: linda

vilken kattig bil! Men inte lika kattig som dig :D

2008-05-05 @ 22:07:20
URL: http://lindoke.blogg.se

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0