shopping + smärta

dagens inköp ifrån lager 157



1. slapp t-shirt, köpte den i tre olika färger, hur sköna som helst
2. linne med knyte, lite för stort men ska fixa till det
3. svart tunika
4. mörkblå långärmad med söt rosett
5. långt linne med snygg rygg
6. ännu en sjal...

allt detta låg på c.a 600:-, nice va? helnöjd, hade velat ha mer i färg men fanns inte alls så mycket som jag trodde.

nu måste jag titta på filmen vit oleander, ska ha redovisa den boken på engelska imorgon & har inte läst ett skit. så tänkte snappa upp all fakta jag hittar o sen får det bli som det blir..

har så satans ont i min tand nu igen.. värker i heeela käften, kan inte ens stänga munnen längre :S alla säger att jag borde kolla upp det på torsdag om det inte gått över tills imorgon, så det får jag väl göra då...

nu ska jag dra mig & göra lite nytta.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0