told y'all..

gårdagen var lika bra som fredagen. satt hos bojan igen, kommer in i mitt gamla mönster nu känner jag :P alexis var med idag igen, adi var med också. spelade, snackade, käkade nötter & garva. som det ska va :)

idag vaknade jag lite för sent, klockan var nästan 1 :| pappa ringde & det var dags för den traditionella söndags-middagen. idag blev det kotletter med pappas potatissallad, linser & nån tårtaktig paj :S lika gott som alltid!

nu är jag hemma & jag känner att jag har lite att göra idag.
- skriva tal om min favorit film
- städa
- bädda nytt i sängen
- hjälpa mamma med tvätten
- baaaaaaaada!

amy winehouse - tears dry on their own

He walks away
The sun goes down
He takes the day, but I'm grown
And in your wake, in this blue shade
My tears dry on their own


pis!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0