vad väljer du?

britney spears christina aguilera
banta njuta
hög klack ballerina
rock rap
h&m hermés
förklädesklänning a-linjeklänning
kristaller nitar
tv data
läppstift nagellack
neon pastell
diskret uppmärksammat
stylad au naturell
bad dusch
kroppsnära volym
guld silver
randigt blommigt
kokainslut sekreterare
vinter sommar
string hipster
hund katt
perfekt fixad flashkille sunkigt hunkigt rufsig kille
långt hår kort hår
rosa blått
stjänor måne
bortskämd hemmafru jobba
olinda natacha peyre
midsommar julafton
svart vit
bil
buss
känd för vetenskap känd för moore
choklad jordgubbar

idag har jag suttit på en uteservering hela dagen. hemsk är jag.
jessica fick en fågelbajs på handen, fast hon blev lite gladare när vi sa att det betyder tur (?).
så nu ska jag bota mitt dåliga samvete mot mig själv genom att plugga matte tills jag blir rynkig. eller trött.

pis!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0