7 sanningar om highlife

#1 jag älskar ägg. omelett, kokt, äggröra, på macka. allt utom stekt & rått!

#2 min stora passion är mat - både äta & laga. mitt mål är att bli som min pappa
 som är världens duktigaste när det gäller mat, han kan göra någonting av ingenting om man säger så.

#3 jag har nog sovit med smink högst 5 ggr i mitt liv. jag kan verkligen inte gå & lägga mig med make i facet,
 de gångerna det har hänt har jag somnat av misstag.

#4 jag är superkänslig för andra människor. jag gråter jättelätt, så fort någon gråter så gråter jag.

#5 jag skjuter upp saker väldigt ofta. städning, plugg, jobbiga samtal, träning ..

#6 jag är intresserad av andras liv. bloggar är en gudagåva! haha inte riktigt,
men jag älskar tvprogram om folks liv & upplevelser.

#7 jag tycker skolan är 1oo ggr roligare än jobb - de jag testat. har alltid gillat skolan
& kommer förhoppningsvis alltid att göra.




Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0