another

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nope!
Tackat nej till sex: ja jag har ju varit på centrum :p 
Hånglat med nån riktigt ful: guess so :|
Hånglat med fler än 50 pers: haha nä!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: utanför sanning & konsekvens? nej!
Gjort något riktigt dumt: ja för sjutton
Gjort något du verkligen ångrar: inte värsta, men jag har ångrat direkt efter.
Varit nykter på nyårsafton: ja, bara varit onykter typ 3?
Åkt ambulans: ne thank god!
Gjort nåt olagligt: you bet!
Blivit polisanmäld: inte vad jag märkt?!
Druckit: jaaaaa va är detta för frågor?
Vilka kläder sover du i: pappas gamla t-shirts
Vad hatar du: lathet & lögner
Varit kär: yepp
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: mmmm :( haha
Är du ensam nu: nej fullt hus hos adi 24/7
Vill du gifta dig: nån gång ja
Vill du ha barn: ja klart!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Fick dig att gråta: mamma
Du delade en drink med: emelie drack min cider :O
Du gick på bio med: adi tror jag det var, men hundra år sen!
Skällde på dig: mamma
Du hånglade med: adi!
Du smsa: lindada
Ringde dig: lindada
Du ringde: lindadaaaaa
Som du sov hos: adi

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
Haft sex: nope
Festat: nej det är tisdag!
Gråtit: nej
Kramat någon: lätt!
Köpt någonting: solkort & cigg
Saknat någon: saknar massa.
Sjungit: aa sjunger alltid när jag är själv i bilen :$

HAR JAG:
Digitalkamera: inte jag, har tappat bort de senaste 3. har mamis :s
Telefon på rummet: ja den är t.o.m sladdlös! haha
Egen dator: yeees
Husdjur: nee men toki är lite min!
Bra kompisar: hell yeah!
Receptbelagda mediciner: nää
Haft sex på en offentlig plats: nee i'm boring!

KÄRLEK OCH SÅNT:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? mixed feelings. jävligt jobbigt & jävligt bra.
När kramade du någon sist? typ... nyss?
Saknar du någon speciell person? massa sa jag väl nyss?
Har du svårt för att bli kär? like to believe I do men vet inte riktigt..
Har du hånglat med någon av samma kön? haha varit full + fjorton, självklart!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0