blizzzer

kvällen hos emelie blev lyckad med bra film & massa gott att äta. vi tittade på zodiac som var lång men bra tillslut. efter filmen åkte vi ner till stan & träffade linda. åkte till max & åt ännu mer. emelie beställde en blizzzer som är ännu fulare namn än mcflurry.

sen gick vi för oss att vi skulle jävlas med shell. på kvällarna har de ju bara öppet i luckan, så emelie gick dit & skulle vara jobbig med att vilja ha lösgodis, eftersom de måste hämta allt som folk vill ha. han sa "helst inte" och hon gav upp direkt. pussy! ;)

nu är jag hemma & ska lägga mig nu, imorgon är det jobb i ynka 4h & 15 min, så jag klarar mig på lite sömn. det blir räkor imorgon också, i'm happii!

Kommentarer
postad av: HS

haha i mitt vardagsrum ;)

2008-11-16 @ 02:47:54
URL: http://haniins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0