det lyxiga med lördagar

någonting som jag verkligen älskar är att titta på tv tills jag somnar. det händer mig nästan aldrig men jag älskar att vara trött när jag ska vara trött för det händer inte så ofta. jag är alltid pigg på nätterna & trött på eftermiddagarna. jag är nästan rädd för att vara trött på dagarna så jag har aldrig tv:n på längre än till 12 på vardagarna. men imorgon får jag fanimig vara trött så jag ska titta på tv tills jag däckar idag.
jag är skittrött nu men om 50 min börjar judge judy på 4+ och det är nog bästa underhållningen innan man somnar. så nu ska jag hämta något att äta så jag håller mig vaken i 50 min.




jag ska överklaga parkeringsboten & hoppas jag får träffa judy!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0