eight to five

åh vilken shitty day! kom till skolan 8:00 & fick tillbaka provet. förstörde hela min dag :| fixade frågorna till marknadsundersökningen imorgon, 80 papper skrev jag ut, snacka om miljöbov! jag & linda gick & käka lunch på jensen's där jag fick en cola över mig. men jag fick glass så jag blev glad! haha litet barn.
matte & sen UF. matten känns skitbra för en gångs skull & UF börjar komma igång nu, så det känns bra. men still, surt att provet gick så dåligt.. kom hem kl 5, lagade mat & nu slöar jag vid tv:n.... har så mycket jag borde göra men orkar inte.

nu är det förberedelser för imorgon som gäller. 8-13 är det nationella men inte särskilt troligt att jag sitter så länge.
efter det ska vi till djursjukhuset & göra klart marknadsundersökningen.

nu blir det lite the hills & sen plugg!

Kommentarer
postad av: Anonym

UUUUGHly ar vad hon ar. haha :)

2008-11-11 @ 19:50:32
URL: http://jovanawho.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0