hardworkin'

jävlar vilken duktigfredag jag har haft!
vaknade trött som jag vet inte vad kl. 7 & gick upp direkt. taggad? nä. men i did it!
gick på matten & fattade, skrev provet utan problem & hoppas som vanligt på det bästa. optimist fo live!
jag & linda åt gooodaste thaimaten på truethai, världens godaste ris med scampi o grejer, mhmh!
gick hem till mig & gjorde vad? pluggade! logaritmer & skit är vi inne på nu, sux men vad gör man?
gick till jobbet kl. 3 & jobbade halvt idag bara. orkade inte kämpa & va trevlig. halv 1 var jag klar & då stog linda ute & väntde. vilken lyx.

nu är jag hemma & ska titta lite the hills & bara njuta av ensamheten. det lär ju vara sista gången på länge som jag njuter av det känns det som...

love!

Kommentarer
postad av: Louise

tack så mkt för dipp-såsen och morötterna, haha ( ;

2008-11-15 @ 17:15:02
URL: http://looooooouise.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0