INNE & UTE

inne

sushi, förmodligen det godaste man kan äta. jag tror jag aldrig kommer tröttna! fast priserna är skyhöga på lite fisk & ris är det någonting jag älskar!

päls! fake ofcourse. mössor, västar, jackor, vantar. det ser så mysigt ut & piffar upp nästintill vad som helst.

sista året på gymnasiet. känns super, äntligen slipper man alla slöa lärare & puckade 1:or ( been there, jag vet! ). kommer sakna klassen massa, vi har sån konstig trygghet i våran klass känns det som. men livet går vidare & jag ska långt iväg!

weekend-resor
. något att längta efter måste jag ha nästan hela tiden. & att emelie får deluxerum för 300 :- /natt är ju ett plus! frukostbuffé, shopping, nya klubbar & bara tjejer är precis vad jag behöver. just nu vill jag både till sthlm, gbg & malmoe. malmö är garanterat, men de andra är inte bestämda. men man kan ju drömma!

armband, jag har åkt dit igen! armbandshelvetet. jag älskar allt som hänger runt en handled just nu. gina tricot & h&m är ju nästan att utesluta, varenda kotte har ju likadana. det kanske blir att göra egna i år istället för julpyssel? hmm svensson.

overknees. när man väl får till det är det grymt snyggt! spelar ingen roll vilken färg eller vad man har det till, sålänge det finns klack & snygga ben slår det nästan vad som helst.



ute


svenska nationella. whaa vad ska jag välja?! imorgon måste jag bestämt mig. något som gjort intryck på mig eller någon annan. obama, kuba, barn i krig, släkt i marocko.. åh jag vet inte. heeeelp!

vänta in vintern. jag drar alltid ut på att köpa mössa & vantar & sånt tills snön kommer. men det känns som om den nog inte kommer iår? idag stod det att det blir -6 C imorgon, men litar man på det?

jobba. jag vill aldrig börja jobba! jag ska plugga hela mitt liv & alltid leva som fattig student. göra samma sak varje dag skrämmer mig & när man pluggar har man ju möjlighet att organisera & prioritera som man vill. pluggis 4 life!

överdrivna serier
. prisonbreak, desperate housewives, ugly betty mfl, alla blir ju överdrivna tillslut. det är bara sex & the city som hållt jämnt hela tiden, de andra flippar ju bara ut tillslut! jag väntar på att de ska börja knivhugga varandra i gossip girl sen är de också en i gänget. varför inte avsluta när det är som bäst istället för att gå över gränsen så det blir överdrivet?

h&m smink. ren skit! när jag levde på tight budget körde jag på både mascara & solpuder från h&m. mascaran slängde jag nästan direkt men solpudret har jag kvar. man ser ut som skit när dagen är slut. fläckigt, fettigt & ojämnt, eak! när det är slut ska jag köra på kvalité resten av mitt liv.

fjantar. snackar en massa & vänder sen kappan efter vinden. jävla pussy! folk följer minsta vink från flickvänner, pojkvänner & vänner. stå för det du säger eller håll käften!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0