natti

imorgon blir det en lång dag. först marknadsföring, sen projekt. fixa allt inför öppet hus på onsdag + göra diagram till marknadsundersökningen. sen är det matte & efter det hem direkt för ännu mera matte, men med matte-koffe. efter det måste jag nöta in mitt tal så det sitter perfekt. kommer att bli en utmaning!

på fredag blir det iallafall sthlm. lika bra att köra järnet nu i veckan & sen slappa sööönder mig där. det bästa är nog att det inte blir nån shopping eller nåt, utan bara slapp & göra vad vi vill. jag stressar alltid inför shopping - it's a disease!

Kommentarer
postad av: Anonym

haha jag gör det väl för hans skull då

2008-11-25 @ 00:05:41
URL: http://haniins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0