praliner, blattefierad & kebabrullar

först & främst måste jag ge credit till mig & eve för vårat fantastiska jobb med godiset idag, tror jag aldrig sett snyggare godis. vi satt i fem timmar & pysslade med allt, men det blev superbra tillslut & nu har vi en massa pengar att samla in! :D



efter bakeriet åkte jag iväg till emelie på filmmaraton. jag möts av en förbannad simon med sne näsa i dörren - emelie hade varit i farten igen. så är det alltid, simon är sönderslagen & emelie är skadeglad. emelie skulle fånga en godis från luften & den träffade hennes läpp så hon fick en småll hon med! karma baby ;) vi tittade på blattefierad, lite besvikna blev vi. sen blev jag hungrig så det blev en kebabrulle.
tittade på någon film som simon trodde var american pie men det var en kass film med dålig humor. skrattade typ tre gånger men då asgarvade jag så det jämnar väl ut sig.

   
smäll på näsan (kolla hur svullen den är!), smäll på läppen & muskel-smurfen!

efter filmen blev emelie sugen på kebabrulle - hon & timing alltså. åkte ner till evergreen, käkade & mer pallade jag inte. nu sitter jag hemma. bra lördag!

Kommentarer
postad av: HS

fan vad det ser gott ut, du får gärna baka några åt mig :)

2008-11-23 @ 15:17:57
URL: http://haniins.blogg.se/
postad av: Evelina

Vår nya affärside kanske? ;) haha

2008-11-25 @ 20:22:29
postad av: Emma

Vad duktiga ni är :)

2008-11-25 @ 22:13:35
URL: http://emmamelin.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0