skitgrymma!

mamma har hjälp mig med en massa idag, hur skulle jag klara mig utan henne? jag har packat godis, pluggat matte, gjort svenskan, diskat & allt har hon hjälpt mig med. she's the greatest!

som tack åker jag med henne till jobbet imorgon kl 800 istället för att sova massa onödig tid till kl. 10 som jag gjort annars. det gynnar mig med för jag kommer bli P-A-N-K efter sthlm & malmö. but it will be worth it ;)

efter jobb hos mamma blir det svenska, redovisning som jag förhoppningsvis kommer överleva. såhär nervös har jag inte varit inför en skoluppgift på väldigt länge, men matteprovet på fredag kommer nog ta priset!
1500 är det extramatte - gratis! att betala mattelektioner känns lite skumt men förhoppningsvis lönar det sig.
funderar på att stanna & plugga matte till kl. 1800 då vi ska samlas inför öppet hus. kommer bli så kul att skryta med våra fina godisar & våran väl igenomtänkta affärsidé, vi är faktiskt skitgrymma!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0