sluta ge

jag ska sluta ge folk bitar av mig själv i fortsättningen. jag är så jävla trött på att folk är otacksamma så det finns inte. man strävar efter andras lycka varje dag men ingen strävar efter min förutom jag. jag ska i fortsättningen ge tid till de som förtjänar det och skita fullständigt i de andra. jag ska aldrig mer bli besviken över att jag inte får någonting tillbaka. för det är väl det relationer går ut på i grund & gotten? att ge & ta?
pappa har alltid varnat mig för s.k "takers". olyckligt nog tror jag att jag har stött på allt för många "takers". så jag får välja, antingen bli likadan eller hålla mig undan. folks lycka gör mig lycklig så jag vill inte sluta ge. men fan heller att jag ska gå runt & må dåligt för att folk inte har samma vilja som mig. fan heller.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0