soon this will be over

vilken stressdag det har varit idag. var på mammas jobb till halv ett, åkte till jobbet & hälsade på malinarna. halv två började svenskan & redan då var jag helt hjärndöd. jag var såå nervös inför muntliga & det gick s k i t ! allvarligt, jag har nog aldrig aldrig varit så nervös. jag tycker det är helt ok att prata inför klassen, så det är inte det. vet inte om jag var osäker på ämnet eller på betyget..
efter svenskan var det extramatte & efter det käk på max. sen började stressen igen. alla saker till öppet hus skulle fixas på 1 timma. vi hann & allt var fint. sålde inte för miljoner men det var kul iallafall!
åkte hem, pluggade mig igenom blandade uppgifter & tog ett bad. nu har stressen släppt & jag längtar ännu mer till fredag så vi kommer iväg härifrån.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0