almost, almost, almost..

nu är jag nääästan färdig. jag får skylla på pappa som kom oinbjuden ;)

helt sjukt att det redan är torsdag. tiden går så fort! imorgon ska vi planera inför stockholmsresan, känns som igår då det var 7 veckor tills dess.

nu ska jag byta kläder & sen bär det av till aqua. linda säger att det är god mat där så jag har höga förväntningar...



jag har gett pappa ett uppdrag. jag tycker det är sjukt fint att ha en hylla bakom sängen,
som i carries sovrum. & nu är det mellanrum mellan sängen & väggen, elementet står ivägen,
så varje morgon ligger det en kudde på golvet. tror det kommer bli skitsnyggt,
men den pappa ska fixa kommer vara högre än den på bilden, ungefär i höjd med fönsterkarmen.

what u think?

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0