coffee-junkie

jävlar vad min hjärna går på högvarv. tänker massa & kan inte lugna ner mig. detta jobbet är farligt!

jobbet gick bra, lite surt i början men sen 45 min. rast & efter det är det inte mycket jobb kvar. bästa tiden av alla 9 timmar är den sista halvtimman, då är alla som kommer antingen fulla eller övertrötta. de fulla är oftast roliga & de övertrötta är lika roliga som mig. idag garvade jag nog vid varje beställning bara för att de garvade, zarah gick förbi & sa "herregud" massa gånger, hon va inte lika pigg antar jag. måste sluta dricka kaffe, men det är väl bra för servicen antar jag? att man är pigg & glad kl. 2345 en lördag? hatar surisar som jobbar inom service, blä!

imorgon ska jag upp 1100, åka till pappa 1200, jobba 1600 - 2100 sen soooooooooova! anna satte mig i kassan imorgon så jag slipper jävla headset & jävla välkommen till mcdonalds...

a nu babblar jag för mycket, måste sova, måste sova. tror jag ska ta med datorn till sängen & kolla lite the hills. mmm!

night

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0