önskelista höst 08

vit / beige kofta med knytning utan knappar har tittar överallt men alla är antingen gigantiska eller tunna. eller så har de luva (eak) eller så är kragen ful. jag vill ha en enkel, med söta detaljer & skönt material

ankelboots svarta, ofcourse. inte för höga, men inte för låga. skinn ska de vara!

mössa vit & lila. antingen jättestora eller pyttesmå. inget mittemellan.

svart kappa inte kort, utan lagom. figursydd ska den va! inget konstigt mönster eller något, bara svart. kolsvart.

ny mascara jag ska testa hypnose från lancôme nästa gång.. vilket är nu.

nya uggs mina gamla är ganska worn out efter att jag använde dem i både snö & slask förra vintern. jag är snefotad också så det slutar med att jag går som en anka. men som hemmatofflor är de ju perfekta.

färgglad väska inte i chockfärg, men någon färg. har bara svarta & mammas röda. en beige kanske inte är att säga färg, men roligare än svart. eller ljusblå? :|

ny morgonrock köpte en jättemysig från ikea som det var extrapris på, ååh sa jag & när jag kom hem upptäckte jag att det inte var något "skärp" på. jahaaa, därav rabatten. stupid.

smycken jag hade en smycke-hysteri ett tag & handlade mängder. sen la jag av. nu ska jag börja igen tänkte jag. massa halsband, armband & öronhängen behövs. nu!

electrolux ergorapido snyggaste dammsugaren någonsin. jag vill ha en i orange!

sex and the city - kiss and tell behöver jag ens förklara?strumpbyxor tunna och tjocka, svarta och vita, mönstrade och tråkiga, i want them all!

mjukisset antingen är det en loga på, eller hello kitty, eller så sitter de fult eller så kostar de skjortan. enkla, sköna, snygga & billiga mjukisbyxor & tröjor, var finns det?!

ljus vad hände med de från ikea som luktade kanelbulle & kladdkaka? världens bästa uppfinning!

randig halsduk vit & mörkblå. den ska vara stor & inte stickas.

knästrumpor beiga, cremefärgade, vita, bruna, svarta....

locktång jag har levt hela mitt liv utan att lägga ner tid på mitt hår. det är nog dags nu..

svart nagellack efter många om & men har jag kommit fram till att det är snyggt, på en del. jag tror nog jag är en av dem..

necessär en större & snyggare & roligare

nytt badrum ok, inte helt nytt. men nya färger, nya tavlor, upp med en hylla & massa söta grejer på :)

plånbok den vanliga formen där man öppnar & ser allt, men snyggare. hmm..

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0