helt jävla slut

orkar knappt stå upp, det är ett under att jag ens höll mig vaken på lektionerna. nu kan jag inte sova längre. helgen i stockholm var iallafall över förväntan!

fredag
bussresan var jobbig, hungriga & trötta bara satt vi i 4 timmar. emelie hittade en gammal tant att prata med, så hon var road :p väl framme hittade vi nästan direkt till hotellet, packade upp våra väskor & mös i vääärldens största säng!
på kvällen gick vi & käkade på vapianos, jättemysigt ställe där de lagar maten framför dig. jag åt pasta carbonara extra spicy, mumma! drack lite där & sen var det dags för stand up kl. 2315. lite sent men jättekul. jacob från vakna! var där, han den lilla med glasögon från synsam reklamen (de siamesiska tvillingarna), paul från icareklamen & många fler. vi blev utpekade också, ovanligt?! :p
kom hem kl. 3 & sov hur gott som helst.

lördag
frukostbuffén var bäst! jag åt som en gris, sen gick vi ner till stan. jättefint väder, det tog lite tid att hitta ner till stan men det gjorde inget. hittade inte så mycket, men det gjorde inget. kul att bara gå runt & runt utan att komma till samma ställe igen, går ju knappast att göra så i jkpg.
kl 6 stängde allt så vi tog t-banan till hotellet igen. jag tog ett bad för att jag hade så sjuukt ont i hela kroppen. vi gick 13000 steg enligt emelies stegräknare, sjukt! hade så ont i fötterna att utekvällen blev ett helvete. men jag hade kul bortsett från det, vi gick till nivå 22 där allt kostar 25 :-, sen tänkte vi gå in på nån klubb men det var sjukt lång kö så vi gav upp & gick till donkan. sen tog vi taxi hem med en kille som spelat i j-södra, stört?!

söndag
riktigt svårt att lämna sängen, men buffén lockade. åt mig fet igen, sen ner på stan illa kvickt. hittade det jag saknade, förutom skor! vågade inte testa eftersom mina fötter var så svullna, kul att komma hem med ett par skor som inte passar.
kl 4 var vi tillbaka på hotellet, packade snabbt, t-banan till centralen, buss hem. hemma kl. 2125, hem, fotbad, sova.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0