önsketänkande

hela världen är som ett bombnedslag nu. inget dåligt humör konstigt nog, men rummet ser ut som skit, måste jobba, för lite tid & för mycket idéer. huwa!

jobbar 1600 - 0030. blir bara att städa lobbyn inatt & sen åka hem. kommer kännas lika dumt som vanligt att bara gå & lämna resten av gänget att städa klart.

hade jag varit ledig idag hade jag :
gjort klart allt i rummet, städat, gjort i ordning & varit jättestolt över att skiten är klar.
badat i 3 timmar, hårinpackning, ansiktsmask, peeling, u name it.
tittat på klänning tills imorgon. orkar egentligen inte bry mig, men en ny klänning hade suttit fint.
lämnat in sladden på lagning.
tittat på the hills.
ätit godis.
köpt en tidning & lagt mig i sängen och läst den hur länge jag ville.

istället ska jag vara trevlig mot alla, även om de inte är trevliga tillbaka. jag ska hälsa varenda människa trevlig helg & äta fruktpåsar tills jag mår illa. jag ska försöka få bort två tider jag verkligen inte vill jobba, sen ska jag städa skiten ur mig så jag kan sova gott inatt.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0