satisfied

denna måndag har varit den bästa dagen på väldigt länge.

började med att hämta emelie & boel & sen släppa av adi. vi åkte förbi emelie & sen hämtade vi linda. blev en snabblunch på chili thai, hämtade mamma, släppte henne. sen massa annat onödigt som tog en maaassa tid. tillslut landade vi äntligen på ikea & jag went crazy! fick med mig en massa mysigt hem, sen besökte vi hemtex & åhlens där jag fyllde på shoppingkassarna & tömde plånboken ännu mer, men det är det värt!
släppte av brudarna & hämtade adi. åkte ner till jensens & åt den godaste måltiden på länge! massa mysigt & god glassbuffé, sen var vi nöjda! åkte hem, packade upp & nu ska jag sova.

tisdag städa & plugga. dammsuga, damma, svabba, fixa, u name it. allt ska vara tiptop!
onsdag ommöblering, upp med hyllor, måla, slipa & göra mitt rum snyggare än någonsin. på kvällen blir det ut på nån mysig krog & ha tjejkväll.
torsdag jobba 17 - 0130
fredag jobba 16 - 0030
lördag dunno?
söndag jobba 17 - 21





Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0