tillbaka till verkligheten

nu är vi hemma. det tog inte riktigt 5 timmar utan vi stannade hos pappa & det var meningen att jag skulle lämna bilen. men gubben hade druckit så jag fick behålla den lite till.

helgen har iallafall varit super!
i fredags kom vi dit & käkade & så.. sen gick vi till jennifer som för övrigt har snyggaste lägenheten jag sett! vi satt där & drack, spelade kort & snackade. sen blev vi trötta & gick hem till zana & sov.

lördagen tänkte vi dra till djurparken men det skulle komma en orkan :| så vi drog till stan, kollade lite & tog en fika. där har de t.o.m kvar uteserveringarna, lyx!
på kvällen blev det förferre hos jennifer igen, sen vidare mot x&y & sen harrys. helt ok, mycket roligare när det är folk man aldrig sett innan, här i jönköping är ju samma folk ute varje helg.. (inkl. jag också kanske?)

idag vaknade vi sent som attans, segade i sängen lite för länge. gick & hämtade bilen hos jennifer & sen åkte vi tillbaka till zana. packade & sa hejdå, sen åkte vi hem. det känns som om jag varit där innan, inget kändes konstigt som det brukar göra för mig när jag ska sova borta för första gången. bästa familjen har hon också, helt genomgoda & snälla.

             

& imorgon är det tillbaka till det tråkiga. har lite att göra i veckan så det blir väl nästa lika mycket plugg som förra veckan. jippi!

nu ska jag hoppa i badet & sen packa upp allt. det är det värsta med att komma hem!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0