vilken dag..

först hade vi den fasade redovisningen. det gick bra, så nu är den saken ur världen.
sen hade vi lite marknadsföring, inget mer med det.
hål till kvart i 1 så jag & linda åkte till vägverket, lämnade in körkortet & sen slöade vi på a6.
hittade alexis så vi åkte ner till det nya stället vid june & käkade.
kommer ni ihåg hur jag tjatade om sushi igår? de hade sushibuffé! mmmm...

sen matte, segt som vanligt. sen UF, stirrigt som vanligt!
nu har vi bestämt oss, vi ska skänka pengar till cancerfonden. i'm proud, nu har vi äntligen bestämt oss.
hoppas jag...?

nu har jag varit & hämtat bilen, släppt av philip & nu mellanlandar jag hemma. ska hämta ombyte till imorgon,
bränna film & byta skor.
sen ska jag till jobbet & försöka få bort min tid på torsdag. ska äta med mormor ju :/

ikväll blir det nana hos adi med desperate & toki.

hörs sen, nu ska jag stressa. puss!

Kommentarer
postad av: Kajsan

Hej där! de va väldigt utplockat på hyffsade kläder när ja va i ullared nu, hittade nån tröja o en jacka bara. Men ja va nöjd :D

2008-10-08 @ 14:13:48
URL: http://johanssonkajsa.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0