ännu en


10 favoriter

färg svart
mat pappas linser
band lighthouse family
film sex and the city!
bok gossip girl
sport handboll måste jag nog säga
årstid sommar!
veckodag fredag, så länge jag inte jobbar.
glassmak karamell
tid på dygnet kväll


9 för tillfället

humör sprallig
smak mangoté
kläder jeans & vitt linne. BORING
bakgrund marockobild
nagellack nylonfibrer grej, funkar faktiskt!
tid 1643
omgivning stökigt
irritationsobjekt tv


8 första

bästa vän jenny
screen name pussgurkagirl på lunarstorm haha
husdjur kattungar, de kommer jag inte ens ihåg
piercing öronen
förälskelse henke tror jag..
musik måste ju varit spice girls?
bil still waiting..
kyss kommer jag inte ens ihåg :|


7 senaste

cigarette tidpunkt eller vad? :S
mat cookies från subway ♥
dryck mangoté
biltur från skolan till stan innan, av linda
kyss när jag kom hem
spelad låt ingen idag faktiskt
tv- program one tree hill


6 har du nånsin

dejtat nån av dina bästa vänner nix
brutit mot lagen ja
blivit arresterad haha ja
badat naken i badet ja, hihi buuus
varit med på tv ja fast inte medvetet :O
kysst någon du inte känner nix


5 nej tack

kläder magtröja & läderbyxor
mat konstig pizza, fårögon & lever
musik dansband
dryck raki
personlighetsdrag snåla, kaxiga, elaka & allmänt tröga


4 saker

du gjorde igår kväll jobbade, borstade tänderna, duschade, surade
du kan höra just nu bildörrar som stängs, 2 tv apparater & datorns surrande
du inte kan leva utan? klarar mig fint utan några saker, förutom människor
du gör när du har tråkigt läser bloggar, städar, sover


3 personer

du kan berätta allt för mamma, adi & linda
du tycker om ovanstående
du inte gillar fler än tre :P


2 val

kaffe eller te kaffe
vår eller höst vår, absolut!

1 önskan att alla jag känner & bryr mig om lever ett lyckligt & friskt liv


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0