borås & sthlm

nu är det bestämt!

nu i helgen ska jag & adi åka till borås & träffa zana & gänget. kommer bli såå kul! där blir det nog bra dricka & mysa, men det behöver jag! hon är världens bästa!

helgen efter helgen efter det åker jag, emelie & boel till sthlm, förhoppningsvis, om det nu finns hotellrum. emelie får ju rabatt men då får vi bara boka en vecka innan. men jag hoppas vi har tur ;)
i sthlm blir det maaaassa shopping. jag lever på ingenting nu så jag kan spend spend spend när vi är där. blir nog en stand-up show om vi hittar någon rolig, och så ska vi självklart ut med. men shoppingen kommer i första hand ;)

ska bli så skönt att komma bort! sick & tired av att bara vara i jönköping, folk är sååååååååååååååååå tråkiga!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0