dubbelt upp med dubbel cheese

efter jobbet blev det massa stress, först till mormor, hämtade hanin, hämtade adi, åkte & handlade, lämnade av maten & sen susade vi iväg til 8 glas snabbt som attan. allt detta hann jag på en timma & NEJ jag körde inte för fort. jag kan genvägar ;)

precis när vi beställt drickan så gör de mål, a milan alltså. det var det enda som hände, sen satt jag där i en timma & bara stirrade, hanin & adi var så inne i matchen att ingen ville snacka med mig :| poor me.

sen blev vi så hungriga att vi åkte till donkan igen :$ ooops. jag inväntar de extra 5 kilorna nu. haha har nog ätit 10 cheese denna veckan, om inte mer.

imorgon har jag en pytte-dag i skolan, skönt som attans.

nu vill jag sova, nattinatt!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0