mitt nya liv börjar imorgon

mamma & philip har pushat mig i snart ett halvår till att börja träna. för några år sen tränade jag handboll 4 ggr i veckan (!) men jag tröttnade & blev jättelat. men mamma har lockat mig med lite grejer & philip har lovat att gå med mig så jag ska verkligen försöka träna några gånger i veckan nu. så för att vara riktigt duktig ska jag gå till friskis innan jag börjar imorgon. det finns inget pass som verkar roligt så tidigt så det får bli att sitta på en cykel istället. lika bra, orka höra någon skrika "kom igen, kom igen!" så tidigt?

MEN, det finns ett problem. jag har inga träningskläder! mina mjukisar är hos alexis & alla mina shorts är slängda. mina skor är i pappas bil också. herrejävlar. hur ska detta gå? gaaah! jaja, jag kommer väl på något.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0