same old same

nu sitter jag här på mammas jobb idag igen. måste bli klar med filosofin idag, eftersom jag jobbar imorgon hinner jag inte plugga då. oooh sämst planering som vanligt!

skoldagen har iallafall varit bra, åt godaste lunchen på vasas, bakad potatis med skaldjursröra. mumma!
jag & linda blev klara med pp:n också, &så brainstormade vi ääännu mer på UF lektionen. haha snacka om rörigt.

har blivit lite för mycket plugg & sånt denna veckan, har knappt träffat adi. lite synd, men vi ska ju hålla varandra i handen hela helgen, så det ordnar sig nog. håll ut baby! ;)

Kommentarer
postad av: Elin

nej det var visst frakt fritt men ändå - 300 på beställningen skadar ju inte :P

2008-09-30 @ 17:14:09
URL: http://eeeelins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0