today was a good day

dagen har varit bra som attans idag känner jag, inte gjort något jag inte velat & haft kul hela tiden. det brukar bli så när man umgås med alexis & gänget ;)

pappa släppte av mig vid tania så gagglade vi lite med henne. sen gick vi vidare till claras & fortsatte gagglet där. sen åkte jag & mami till maxi för att handla tårta.

jag va sååå nära på att försäga mig nu! mamma kom in & sa att vi inte har något morgonkaffe tills imorgon. jag avbröt mig själv precis innan jag sa "men det har jag ju köpt". jag är sämst på att hålla överraskningar för mig själv.

imorgon blir nog en bra dag, hörs då, om jag kan sova nu. annars hörs vi om ett tag. puss!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0