MIN HELG

fredag vi hade två lektioner & de sista blev inställda så jag & linda gick runt på stan & åt lunch på waynes. jag fyndade en marinblå kjol på H&M för 79:-, superkap! vi åkte hem till linda, sen till mig, sen blev det after work på kock&bar's uteservering, så skönt. ali kom & vi åkte hem till honom, åt mat & mös & sen däckade jag till UFC.

lördag 07:30 ringde klockan, dusch, frukost sen åkte vi till lager & gbg. det var underbart väder jag & ali gav upp shoppingen ganska snabbt & satte oss på en uteservering resten av dagen. jag hittade iallafall en söt topp på topshop, en studentklänning & en plånbok ( till.. ). vi åt middag med gänget & sen åkte vi hemåt. stress stress stress sen hamnade vi på bojans fest. jag hade huvudvärk så det blev bara en snabbvisit, sen hem & sova.

söndag middag hos pappa & bara plugg. jag känner mig ganska säker på allt nu så jag tror det är dags för solning!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0