MIN HELG

fredag födelsedagsfrukost på sängen med kaffe & prinsesstårta. presentöppning & mys. åt lunch på casa grande där jag förälskat mig i deras pizza crudo! vi åkte till systemet & sen tillbaka till skolan. fikade med ali, hämtade mat & fixade mig hemma. försökte mig på att locka håret med värmespolar men de gick sådär, slutade med att håret var platt när jag kom hem på natten endå. folket kom & vi åt & drack & hade kul. vid tolv åkte vi ner till centrum & va där till två. fyllehungriga som vanligt så vi tog oss ner till donkan & åt. taxi hem & i sängen halv fyra, perfekt kväll!

lördag vaknade elva, städade hela lägenheten & de va inte lite. de låg strumpor på fönsterbrädet ( tania... ? ) sminkfläckar över hela badrummet ( emelie.. ? ), kläder på sängen ( alexis .. ? ) & grejer överallt. men de va lätt värt de :D vid två åkte vi ut till pappa där släkten va, & vi åt paella & babblade. jag & ali åkte hem till honom & han lagade vääärsta middagen med biff, friterad potatis & jensens sås. sjukt gott, & jag sov som en prinsessa sen :)

söndag födelsedagsfirandet var över & back to reality. mamma plockade upp mig hos ali så åkte vi & åt, sen jobbade vi. efter jobbet åkte jag hem, bytte om & sen tillbaka till ali. tittade på traditionella wipeout & åt maxmat. jag sov ännu bättre inatt & vaknade som en solstråle.

tack alla för allt ♥

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0