LAST NIGHT

kvällen blev sjukt lyckad, som vanligt med dessa två dumhuvuden :D



gissa varför tania är glad..



några var glada på centrum..



några var inte lika glada på centrum



men alla var glada inne på o'learys



vi behöver iallafall inte träna på våra fotominer.



åh vilka underbara fakesmile



här är ett riktigt :D



fullt ös medvetslös



världens sötaste



i taxin på väg hem till pappa,
där han bor ser allt likadant ut:

jag: du kan köra höger efter backen.
chaffis: hähä, okej.........
( han kör höger innan backen )
jag: okey, det blir bra här.
chaffis: hähä, okey....... tack så miche.

jag: vartfan är vi?!



"HALLÅ TANIAAAA VI ÄR VILSE!!!!!!!"


sen blev det fyllekäk, billys panpizza & drickyoghurt. pricken över i:et.

Kommentarer
postad av: evelina

"okey det blir bra här.. vart fan är vi?!"

haha, lätt att älska :D



du är en av dom jag verkligen SAKNAR! smack!

2009-08-09 @ 23:52:23
URL: http://hjalmarssonevelina.blogg.se/
postad av: amina svarar

haha :D jag saknar dig också evelina!!!! :(

2009-08-10 @ 00:08:53
URL: http://hilife.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0