LAST NIGHT

jag körde all in på jobbet igår & fick sluta tidigt, så snabbt ner på stan, drog kortet, hem, dusch, hår, smink, hämta mamma, mormor & sen middag. gissa vem som slängde i sig maten? mmm...
åkte förbi nonno & satt där hela kvällen. hennes brors lägenhet var sjukt fin & hennes mamma hur söt som helst. vi satt & gagglade tills klockan blev elva - då var det dags att röra på sig. promenad bort till centrum, in, dansade, ut. någon terrorist slängde en stinkbomb på dansgolvet & jag tror det var ett tecken från gud att det var dags att gå. vi gick förbi twin där det var lika lamt. men med bra sällskap så va det kul ändå, det brukar de va.
jag kom på värsta idéen, att när man betalar inträde & får stämpel på ett ställe borde de dela ut tuggummin. ska du plåga någon så gör det med stil, typ.. på twin va det kul att bara sitta & titta på folk. man slutar aldrig chockeras märker jag.
sista bussen hem & direeeekt ner i sängen.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0