SOMMAREN 2009

balen

jag kommer aldrig glömma balen. det var så kul att göra helt tvärtom & få så fina komplimanger för det. hela kvällen var perfekt & jag var så nöjd när jag kom hem. ingen brydde sig om tyllkjolarna eller frisyrerna utan dansade tills svetten rann, tog en nypa luft & fortsatte likadant. s å j ä v l a k u l.


























studenten


jag insåg vilka jag verkligen ska bry mig om. jag blev chockad över hur många som stod vid min skylt, usch va jag grät. jag har aldrig varit så tacksam som vid den tidpunkten & jag kommer aldrig glömma det. hela dagen var underbar, det jag uppskattade mest var helt klart studentmottagningen. men allt annat var så häftigt. champagnefrukosten, utspringet, flaket. men inget röj på krogen, inga fulla studenter, inga mössor, snygga klänningar eller champagne kan någonsin mäta sig med släkt&vänner.









turkiet

slappa, stranden, shoppa. that's it. sååå behövlig semester & allt var som det skulle. maten var underbar, shoppingen var bättre än förra året & vädret var perfekt.

flytt till norrahammar

det var nog största omvändningen någonsin. men allt blev bättre än förväntat. det var så mycket renovering & alla var så sura på varandra. men vi gjorde det. flytten gick så bra att vi var helt ställda när det var klart. "var det allt?!". så fint folk som hjälper till. guldvärt.

ludacris

jag har aldrig lyssnat på ludacris mer än typ tre låtar. innan lyssnade jag alltid på "stand up" & när alil frågade vilken låt jag ville höra första onsdagen sa jag att jag ville höra den. när vi kommer till o'learys dagen efter påminner jag alil om hans löfte om att spela låten. sen hör vi att ludacris är på centrum. vi stack dit som två små förälskade flickor & träffade honom. sånt sjukt sammanträffande.



onsdags-utgångarna

jag har aldrig haft så kul. musiken, folket, drinkarna, stämningen. varje torsdag har jag sagt "fan va kul det var igår". världens bästa tjejor ♥. utan onsdagarna hade sommaren inte varit hälften så rolig. jag upptäckte o'learys på riktigt & blev sällan besviken.









Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0