WE AT THE HOTEL

ussschhh jag har haft pitull - hotel motel i huvudet heeeela kvällen. ni som lyssnar på den förstår vilken melodi som susar runt i mitt huvud. jag kommer tröttna på den utan att ens behöva lyssna sönder den.

kvällen blev lugn. vi tog över sofforna på uteserveringen på o'learys fort som fan & satt kvar där hela kvällen. som vanligt så drack jag raspberry mojito, världens godaste. som en fruktsallad, som pappa säger..

efter en lugn fredag känns det lika bra att jobba dagen efter, så så får det bli. mamma skulle egentligen gå på semester imorgon men hon är inte klar, & godhjärtad ( & i behov av pengar ) så hjälper jag till.
så, om sex timmar är det dags för arbete. nu ska jag nynna mig till sömns. gissa vilken låt? godnatt.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0