10

1. vilken kändis skulle du vilja byta garderob med? lauren conrad
2. vad skulle du göra med 100 000 kr? hyra in någon som kan arbeta åt mamma i två veckor & dra med henne utomlands. sen shopping för resten..
3. vilket språk vill du helst lära dig? just nu är det bosniska för att förstå allt nermin & amela säger, haha. fast nä, arabiska.
4. vänskap eller kärlek? eftersom jag inte hittat kärlek som innefattar riktig vänskap måste jag säga vänskap, för det är det som i slutändan gör mig lyckligast. en kärlek utan vänskap håller inte, men min vänskap till familj & vänner funkar alldeles utmärkt, utan dendär jobbiga kärleken.
5. vilket är ditt bästa respektive sämsta beslut? mitt bästa beslut var nog att börja plugga direkt efter studenten eftersom det känns jävligt rätt just nu. mitt sämsta är nog alla förlåtelser jag delar ut hela tiden. fast ändå, jag har lärt mig mycket på det också..
6. om du fick klicka hem vad du vill från en hemsida, vilken skulle det vara? net-a-porter.
7. om du fick lukta vad du ville resten av livet, vad skulle det vara? rosor!
8. vilken är den hemskaste trenden just nu? fransar, jag fattar inte grejen alls.
9. vilken frisyr skulle du vilja testa på under en dag? antingen sprikrak lugg eller page
10. bästa tv-serien någonsin? vänner!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0