CRAP CRAP CRAP

så jävla sur på allt som har med skolan att göra just nu. läraren vägrar ge feedback, svara på frågor, ge oss rätt information, allt som en lärare ska göra. vilken idiot som helst kan väl lägga upp uppgifter på en hemsida? han har inte ens rättat våra uppgifter vi skickat in, hur fan ska jag veta om jag tänkt rätt? jag antar att jag gjort rätt, men jävligt surt om jag inte gjort det & får reda på det efter jag skickat in hemtentan. idiot!
sen vägrar människan svara på om uppgifter är obligatoriska eller inte, han svarar inte alla utan han svarar en elev som säger till alla andra. så jag har suttit hela dagen & gjort en jävla excel-uppgift som jag trott varit frivillig eftersom han inte sagt något annat.
till andra hemtentan hittar jag inte artiklarna vi ska läsa, de finns på bibliotekets hemsida men den är ju som en jävla djungel.
för att göra allting roligare så svider min näsa av de 30 näsdukarna jag använt idag, jag kommer förmodligen få sitta hemma varje dag + kväll denna veckan & jag är så sugen på smältost att jag kan dö.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0