10 MINUTERS PAUS

just nu så mår jag bra
något jag gillar med mig själv är att jag oftast är glad & ger hellre än att ta
något jag inte gillar med mig själv är att jag är otålig & ibland lite för lat
jag är rädd för framtiden & döden, inte min egen utan andras.
jag kan absolut inte leva på få timmars sömn eller göra något jag inte vill
jag tycker om att skratta, fika, festa, umgås, äta ..
just nu vill jag ställa mig mitt på ett dansgolv & dansa i fem timmar till lil wayne
bästa känslan som finns är när saker & ting blir bättre än väntat & självklart - att vara kär
värsta känslan som finns är att inte veta
det godaste godiset som finns choklad
innan jag dör vill jag ha fått den utbildningen jag velat ha, flyttat utomlands & upplevt världen
min käraste ägodel är mobilen.
i present får du gärna ge mig en resa eller sponsrad shoppingrunda
just nu har jag på mig jeans, linne & kavaj
jag tror på karma
min favoritlåt just nu är allt med lil wayne! mr carter, i'm me, shot to the heart ..
mitt stjärntecken är vädur & enligt mamma är jag en typisk sådan
min favoritbok är "pojken som kallades Det" - böckerna
min favoritfilm är saw
mitt favorit tv-program är grey's, the hills, the city, 2½ men
det finaste hos en människa är viljan att ge utan att få & omtänksamhet
jag äter gärna sushi, pommes med smältost, korma med lamm - allt!
jag dricker gärna apelsinjuice, vin med sprite, cocacola eller vatten

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0