BRAND NEW

seg dag idag också, två lektioner. gjorde en massa på rapporten under håltimman så nu slipper jag delvis ångesten i helgen. efter skolan åt vi lunch på jensen's & sen tog vi en latte på george's. fredagslyx!

jag har märkt att någonting som påverkar mitt humör sjukt mycket är musik. har jag bra musik att lyssna på så mår jag bra, vad som än händer. de glada tankarna har lättare att komma fram & stanna där om det finns musik som tillåter det. musik är det som förstärker mina känslor mer än någonting annat, både glada & ledsna känslor, men positivt i vilket fall som helst.
nu ska jag slänga ihop en playlist inför imorgon eftersom jag har svårt att lita på andras musik. oh jag vill vara ledig & dansa a r s l e t av mig ikväll istället för att lunka runt på jobbet. yaya jag får sprida min glädje där istället!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0