BUT WHY???!!

hela dagen har varit konstig. jag har varit trött en timma, pigg en timma osv osv. det känns verkligen som om det är fredag.

imorgon ska vi redovisa marknadsundersökningen halv tio
sen har vi religion, som nog kommer bli sjukt intressant,
sen finansiering&kalkylering, garanterat inte intressant.

efter den otroligt givande skoldagen lämnar jag stan för något bättre,
nämligen burger king. okej, 40 min. bort men endå.
vet någon varför de sätter en burger king mitt ute i ingenstans?!
värn.. va? va sa du? värnam.. vadå värnamo?

Kommentarer
postad av: H . S

hahha åker du 40 min för burger king?? ät bara på max, mkt godare haha.

2009-02-26 @ 15:50:01
URL: http://haniins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0