PSYKFALL

okej, det blev som jag trodde. jag är ännu mer förvirrad. jag vill stanna hemma hos mamma resten av livet samtidigt som jag vill flytta härifrån så fort jag kan. jag vill ut & leka i världen samtidigt som jag vill vara en liten pluggis. jag vill stanna i jönköping med alla samtidigt som jag vill flytta & lära känna nytt folk. jag är ett psykfall.

fast det har jag inte tid med, lärarna packade på mig en massa att ta igen från förra veckan + allt annat.

UF redovisning imorgon
UF anmälning senast på fredag
marknadsföringsprov på fredag
org & ledarskapsuppgift tills på fredag
enorm svenska/psykologi uppsats
matteprovet närmar sig ..

& jobb på det med. & massa födelsedagar & andra saker. februari kommer bli stressigt ..

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0