SUNSHINE

catchup:
igår kom emelie hit, med en katt. stress stress! lämnade katten & åkte till boel. vi hade mysig tre rätters middag med räkcoctail, pasta & panacotta. uuunderbart. massa garv & mys, sen åkte vi hem till mig. sen bestämde vi oss för att åka hem till katten. tittade på get rich or die tryin', säämsta filmen. det blev en rolig kväll iallafall, & som alla andra slutade den på max.

idag vaknade jag av att solen lös upp hela rummet. jag förflyttade mig till tvrummet & däckade igen. pappa ringde & bjöd in mig till frukost, så så blev det. nu är jag hemma, jag ska diska & fixa mig, sen åka iväg på släktträff i taberg. klockan fyra börjar jag jobba så jag hoppas innerligt att de har planerat in fikan innan dess!

jobb till tio ikväll & efter det blir det nog hem & mysa med mami. två dagar utan henne & allt bli kaos.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0