1831

inga framsteg än. fortfarande snuvig, hostig, febrig & nu är jag t.o.m hungrig. jag funderar på om jag ska be mamma köpa med sig maxmat. eller om jag ska be henne åka & handla istället. ååh i-landsproblem.

det är en ond cirkel. det kittlas i näsan, jag börjar gråta, näsan rinner, sen nyser jag. det kittls i näsan, jag börjar gråta, näsan rinnger, sen nyser jag. så har hela dagen varit. lite hosta har jag hunnit med också. buhuu.

imorgon ska jag nog försöka mig på lite plugg. jag känner att jag måste göra någonting, nu gör min rygg ont också, efter att ha legat ner så mycket. herreguuud va jag klagar.

jag har kommit på att 2 ½ men nog är det bästa någonsin!

på begravning

jake: where's the dead guy?
alan: jake, show some respect!
jake: where's the dead guy, sir?

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0